podumay snachala
Начнем с того что новый нал кодекс- составляем более 600 стр нормального размера текста ворда- что примерно 10минут простого движения курсора вниз по файлу. Приведу некоторые выписки и вы поймете сами.что вскоре они добьются своего – результатом будет – развал крюинговой системы, потеря рынка работы для моряков и как следствие миграция, снижение населения и отток денег моряков и заробитчан по данным газеты иммгрант в докризисный период 19млд евро поступало ежегодно в Украину от так называемых заробитчпн( моряков включительно).Что составляло 20% Госбюджета страны. Если учесть просто оборот этих денег- то примерно 3лрда только НДС. Кроме того если валюта обменивалась на гривны- то за приобретенные мировые деньги они могли купить все на мировом рунке. Не могут же они выйти и купить у германии, англглии или в других странах что- либо за гривны? турки поступают гораздо прозорливее в отношении своих трудовых мигрантов.Кроме того 183 суток отсутствия в стране как определения не резиденства действует нормой практически во всех странах мира. Один британский лоцман мне сказал- что до ухода в лоцмана он работал на пароме Дувр-Кале. И каждый день примерно перед полночью они старались уйти из Англии- и этот день считался как за границей не смотря на то что в этот день они посещали Дувр несколько раз- и в коце года или в корайний срок они предоставляли простое доказательство отсутствия в стране- паспорт со штампами да просто это видно в компьтерах иммграционной службы- что уже существует и в украине –все знают обо всех гражданах когда выехал за и когда вьехал- учет уже налажен это видно по выписанным бюллетеням на голосование. Короче выписки из налкода- 3.2. Якщо міжнародним договором, згода на обов’язковість якого надана Верховною Радою України, встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені цим Кодексом, застосовуються правила міжнародного договору.- Моряк используй это- по многим договорам можно уйти из налогового резидентства. Смотри в следующих сообщениях. 13.3. Доходи, отримані фізичною особою резидентом з джерел походження за межами України, включаються до складу загального річного оподаткованого доходу, крім доходів, що не підлягають оподаткуванню в Україні відповідно до положень цього Кодексу чи міжнародного договору, згода на обов’язковість якого надана Верховною Радою України- неплохо. 13.5. Для отримання права на зарахування податків та зборів, сплачених за межами України, платник зобов’язаний отримати від державного органу країни, де отримується такий дохід (прибуток), уповноваженого справляти такий податок, довідку про суму сплаченого податку та збору, а також про базу та/або об’єкт оподаткування. Зазначена довідка підлягає легалізації у відповідній країні, відповідній закордонній дипломатичній установі України, якщо інше не передбачено чинними міжнародними договорами України. Что практически не возможно сделать моряку- Но результат такой примерно как- тарифы на ЖКХ Азаров запретил повышать. Но они повысили норму на потребление- результат – плати больше. Или отменить техосмотр- но гаи на дороге будет проверять техсостояние и уже новое оборудование закуплено- куда идут деньги из бюджета – а на пенсии не хватает. И много других примеров – вы сами видите и ощущаете. в) фізична особа резидент фізична особа, яка має місце проживання в Україні. У разі якщо фізична особа має місце проживання також в іноземній державі, вона вважається резидентом, якщо така особа має місце постійного проживання в Україні; якщо особа має місце постійного проживання також в іноземній державі, вона вважається резидентом, якщо має більш тісні особисті чи економічні зв’язки (центр життєвих інтересів) в Україні. У разі якщо державу, в якій фізична особа має центр життєвих інтересів, не можна визначити, або якщо фізична особа не має місця постійного проживання у жодній з держав, вона вважається резидентом, якщо перебуває в Україні не менше 183 днів (включаючи день приїзду та від’їзду) протягом періоду або періодів податкового року Как видите в глазах жедународной общественности норма 183 суток соблюдена- но из за справок выходит- как об отказе от техосмотра. Далее- Якщо всупереч закону фізична особа громадянин України має також громадянство іншої країни, то з метою оподаткування цим податком така особа вважається громадянином України, який не має права на залік податків, сплачених за кордоном, передбаченого цим Кодексом або нормами міжнародних угод України. Не ищите выгоду от двойного гражданства если с другой стороной нет договора об избежании 2-го налого обложения. Инче и там и там.
43.1. Помилково та/або надміру сплачені суми грошового зобов’язання підлягають поверненню платнику відповідно до цієї статті, крім випадків наявності у такого платника податкового боргу. – Трудно поверить. 47.1. Відповідальність за неподання, порушення порядку заповнення документів податкової звітності, порушення строків їх подання контролюючим органам, недостовірність інформації, наведеної у зазначених документах, несуть 47.1.2. фізичні особи платники податків та їх законні чи уповноважені представники у випадках, передбачених законом; То есть от ответственности за неподачу декларации не уйдешь- но не кто сажать и не собирается- содержать дорого да и зачем когда можно держать на воле постоянко штрафуя держать человека в конце концов как раба. 54.1. Крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов’язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Вы не сможете как предлагали некоторые самостоятельно начислять- обрати внимание Крим выпадков. 54.3. Контролюючий орган зобов’язаний самостійно визначити суму грошових зобов’язань 54.3.1. платник податків не подає в установлені строки податкову (митну) декларацію. Очень просто- не подал вовремя декларацию посчитают по цифрам подписанного контракта. И потом судись доказывая что ты отсутствовал по уважительной причине- в загран командировке. 56.3. Скарга подається до контролюючого органу вищого рівня у письмовій формі (та у разі потреби з належним чином засвідченими копіями документів, розрахунками та доказами, які платник податків вважає за потрібне надати з урахуванням вимог пункту 44.6 статті 44 цього Кодексу) протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання платником податків податкового повідомлення-рішення або іншого рішення контролюючого органу, що оскаржується. 66.1.2. інформація банків та інших фінансових установ про відкриття (закриття) рахунків платників податків - это для обл1ку. 69.2. Банки та інші фінансові установи зобов’язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до органу державної податкової служби, в якому обліковується платник податків, протягом трьох робочих днів з дня відкриття/закриття рахунка (включаючи день відкриття/закриття. Так что не спорьте о банковской тайне- даже иностранный банк не получил лицензии не соблюдая законы страны в которой ему дают возм поработать. 69.6. Банки та інші фінансові установи за невиконання норм цієї статті несуть відповідальність, передбачену цим Кодексом 75.1. Органи державної податкової служби мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки 102.1. Контролюючий орган, крім випадків, визначених пунктом 102.2 цієї статті, має право самостійно визначити суму грошових зобов’язань платника податків у випадках, визначених цим Кодексом, не пізніше закінчення 1095 дня, що настає за останнім днем граничного строку подання податкової декларації та/або граничного строку сплати грошових зобов’язань То есть если не возможно взять всех сразу- то всеже возьмут в течении последующих 3х лет. Можно не спешить- за 3 года набежт еще больше. 102.3. Відлік строку давності зупиняється на будь-який період, протягом якого контролюючому органу згідно з рішенням суду заборонено проводити перевірку платника податків або платник податків перебуває поза межами України, якщо таке перебування є безперервним та дорівнює чи є більшим за 183 дні. Вы видите – 3года может растянуться на 5 и болем если вы перебуваете за ко Теперь о видповидальности. 111.1. За порушення законів з питань оподаткування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, застосовуються такі види юридичної відповідальності: 111.1.1. фінансова; 111.1.2. адміністративна; 111.1.3. кримінальна 118.1. Неподання банками або іншими фінансовими установами відповідним органам державної податкової служби в установлений статтею 69 цього Кодексу строк повідомлення про відкриття або закриття рахунків платників податків тягне за собою накладення штрафу у розмірі 340 гривень за кожний випадок неподання або затримки 118.2. Здійснення видаткових операцій за рахунком платника податків до отримання повідомлення відповідного органу державної податкової служби про взяття рахунку на облік в органах державної податкової служби тягне за собою накладення штрафу на банк 10 відсотків суми усіх операцій за весь період до отримання такого повідомлення, , але не менш як 850 гривень. Подтверждение банковской тайны- да просто банки ставят раком .и нам нечемо обижаться на банки. 120.1.1. Неподання платником податків фізичною особою декларації чи включення до неї перекручених (недостовірних) даних про суми одержаних доходів, понесених витрат та якщо такі дії платника призвели до заниження суми оподатковуваного доходу, тягнуть за собою накладення на платника податків фізичну особу штрафу у розмірі 25 відсотків від різниці між заниженою сумою податкового зобов’язання і сумою, визначеною податковим органом считай 17+25=42% Тоесть есть возможность забрать почти половину. О таком прессе народа -элита в совдепии и не мечтала. 121.1. Незабезпечення платником податків зберігання первинних документів облікових та інших регістрів, бухгалтерської та статистичної звітності, інших документів зтягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 510 гривень.Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке саме порушення, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень.
123.1. У разі якщо контролюючий орган самостійно визначає суми податкового зобов’язання, тягне за собою накладення на платника податків штрафу в розмірі 25 відсотків суми нарахованого податкового зобов’язання, неправомірно при повторному протягом 1095 днів визначені контролюючим органом суми податкового зобов’язання, тягне за собою накладення на платника податків штрафу у розмірі 50 відсотків суми нарахованого податкового зобов’язання, неправомірно заявленої до повернення суми бюджетного відшкодування при визначені контролюючим органом суми податкового зобов’язання, зменшення суми бюджетного відшкодування та/або зменшення від’ємного значення об’єкта оподаткування податком на прибуток або від’ємного значення суми податку на додану вартість протягом 1095 днів втретє та більше – тягне за собою накладення на платника податків штрафу у розмірі 75 відсотків суми нарахованого податкового зобов’язання, неправомірно заявленої до повернення суми бюджетного відшкодування та тягне за собою стягнення до бюджету суми податків, зборів (обов’язкових платежів), що підлягали нарахуванню без застосування податкової пільги. Сплата штрафу не звільняє таких осіб від відповідальності за умисне ухилення від оподаткування. 126.1. У разі якщо платник податків не сплачує суми самостійно визначеного грошового зобов’язання протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах: при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу; при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу. 127.1. Ненарахування, неутримання та/або несплата (неперерахування) податків платником податків, у тому числі податковим агентом, до або під час виплати доходу на користь іншого платника податків, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 25 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету. Ті самі дії, вчинені повторно протягом 1095 днів, тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 50 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету. Дії, передбачені частиною першою цього пункту, вчинені протягом 1095 днів втретє та більше, тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 75 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету
|
Зарегистрирован: 30 янв 2012, 16:57 Сообщения: 12
Должность: Матрос
Тип судов: Химовозы
Репутация: 2
|