все ок, интернета нет (в 2010 году не было), индивидуальный почт.ящик с лимитированным трафиком. Должен быть бондед-стор на борту. Суда японской постройки тоже ОК, хотя есть некоторе нюансы, но где их нет. Занимаются в основном буксировкой и еще раз буксировкой через моря океаны. Запоминающаяся голландская окраска судов. Всего того, чего ждут от голландцев К выходцам из РФ относятся высокомерно, ибо научили Петра Первого банчить корабли и курить план. Знают о нем больше, чем вы, у них даже есть дом музей Ленина Петра Первого. Вот цитата с последних репортов: FAIRMOUNT GLACIER DELIVERED RIG FALCON 100 IN POINTE- NOIRE
- FAIRMOUNT GLACIER
Super tug Fairmount Glacier has delivered rig Falcon 100 safely offshore Pointe-Noire, Congo. The rig was towed from Rio de Janeiro via the South Atlantic Ocean over a distance of over 3.400 miles. The Falcon 100 is a 1974 build semi submersible drilling rig, owned by US based Transocean and capable to drill to a depth of 7.620 meters. The rig has a length of 79 meters long and a breadth of 66 meter. For this job the Fairmount Glacier was mobilized from Trinidad. First the tug towed the Falcon 100 from her drilling location offshore Macae, Brazil, to offshore Rio de Janeiro. Then Fairmount Glacier assisted the rig in anchor handling activities and loading all kind of equipment. Also the Fairmount Glacier assisted in installing a new ‘bridle’ – the connection between rig and towing line. After arrival in Pointe Noire the Fairmount Glacier assisted in keeping the rig in position during the deployment of her anchors. Also the Fairmount Glacier took over equipment and other cargo from Falcon 100 which was discharged in the port of Pointe Noire. Источник Тагс энд Товинг Начиная статью назвав корыто "Super Tug" это уже говорит о клинической стадии фемоза головного мозга и ЧСВ более 8000, выводы делайте сами.
|
Зарегистрирован: 11 июн 2008, 19:51 Сообщения: 1220
Откуда: Мурманск
Должность: SDPO
Тип судов: Оффшор: вспомогательный флот
Репутация: 556
|